Update rondom Coronavirus

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan heeft de overheid een aantal belangrijke maatregelen ingevoerd. Bij hoesjesdirect.nl doen we er alles aan om de maatregelen op te volgen en tegelijkertijd hoge service en kwaliteit te blijven leveren aan onze klanten.

Zo hebben we ons magazijn aangepast zodat we voldoende afstand tot elkaar kunnen houden. Door de aangepaste manier van werken kan het helaas wel gebeuren dat sommige bestellingen vertraging oplopen. Ook werkt onze klantenservice momenteel vanuit huis. Daardoor kan het gebeuren dat je ons iets minder snel te pakken krijgt als je belt, of je e-mail niet zo snel beantwoord zal worden als je gewend bent. Sorry daarvoor.


Hoe kan ik jullie bereiken op dit moment?

Onze klantenservice werkt op dit moment vanuit huis. We zijn echter volledig bereikbaar voor al jouw vragen! Al kan het gebeuren dat je iets langer moet wachten. Neem gerust contact met ons op.

Bel onze klantenservice op +31(0)23 - 82 00 483 of stuur een e-mail.


Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen in Nederland?

Bestellingen worden geleverd. Een vertraging van 1-2 dagen is mogelijk.

De meeste bestellingen worden als Brievenbuspakje verzonden met PostNL. Die worden vervolgens gewoon door de brievenbus gedaan bij jou thuis zonder dat je in contact komt met de bezorger. Grotere producten worden als pakket verstuurd. De bezorger van PostNL zal deze bij je afleveren, maar niet om een handtekening vragen. In plaats daarvan zal de bezorger vragen naar de laatste 3 cijfers van je BSN-nummer. Zorg dus dat je bij ontvangst je legitimatiebewijs zoals een ID kaart, rijbewijs of paspoort bij de hand hebt!


Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen in België?

Bestellingen worden geleverd. Een vertraging van 1-2 dagen is mogelijk.

De meeste bestellingen worden als Brievenbuspakje verzonden met Bpost. Die worden vervolgens gewoon door de brievenbus gedaan bij jou thuis zonder dat je in contact komt met de bezorger. Grotere producten worden als pakket verstuurd. De bezorger van Bpost zal deze bij je afleveren en zich houden aan de voorschriften.


Kan ik laten bezorgen bij een ophaalpunt in België?

De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat veel Bpost ophaalpunten in België gesloten zijn. Mocht je bestelling nog niet zijn opgehaald dan verzoeken we je contact met ons op te nemen zodat we kunnen helpen je pakket op een andere manier te bezorgen. De optie voor ophaalpunten in België is sinds 18 maart niet meer beschikbaar op onze website.