Accessoires voor smartphone, tablet & laptop
Beoordeeld met een 8.7 - 1574 klantenreviews

30 dagen bedenktijd

Binnen de bedenktijd van 30 dagen mag je een product zonder opgaaf van reden terugsturen. We verzoeken je het product in de originele verpakking te retourneren. Nadat wij het product in goede staat ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen terug op de rekening die bij ons bekend is (Bankrekening, PayPal rekening of Creditcard). Ook voor aankopen in onze fysieke winkel in Haarlem geldt een bedenktijd van 30 dagen.

 Meer informatie over ruilen en retourneren

"Tijdens de 30 dagen zichttermijn mag je het product bekijken en proberen, zoals je dat ook in de winkel zou doen. Een product mag in zekere mate in gebruik worden genomen of getest. Zo mag je een telefoonhoesje passen op een toestel en een oplader op het stopcontact aansluiten om de werking te controleren. Je mag een product voorzichtig uit de verpakking halen, maar het is niet de bedoeling dat je het daadwerkelijk in gebruik neemt."




Na het verstrijken van de zichttermijn

Als je jouw product meer dan 30 dagen hebt en niet tevreden bent, dan verzoeken we je om contact met ons op te nemen. We gaan dan samen op zoek naar een passende oplossing, want het belangrijkste voor ons is dat jij tevreden bent en blijft!



Garantie staat los van zichttermijn

Zaken die onder de garantie vallen, staan los van de zichttermijn. Als een product gebreken blijkt te hebben, dan lossen we dat direct voor je op. We hanteren dezelfde garantietermijn als de fabrieksgarantie, deze staat per product weergegeven op de productdetailpagina (meestal 6 - 12 maanden).



Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 023 - 82 00 483 of stuur een e-mail naar info@hoesjesdirect.nl.