• Klachten

We doen er alles aan om al onze klanten de beste service bieden en goede producten te leveren. Ben jij niet blij met onze service of een product wat je hebt gekocht? Allereerst onze excuses. Uiteraard gaan we het netjes voor je oplossen!

Je kunt je klacht het beste via onderstaand formulier doorgeven aan de klantenservice. Als het gaat om een probleem met een product, dan helpt een foto om snel een oplossing te bieden. 

Je kunt rekenen op een snelle behandeling van je klacht. Vaak krijg je dezelfde dag al reactie. Als we meer tijd nodig hebben dan heb je uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen, zodat we een negatieve ervaring toch positief kunnen afsluiten.

Heb je een klacht doorgegeven en onze reactie ontvangen, maar ben je niet blij met de uitkomst? Zoek het dan hogerop en schrijf onze directie aan.

Je kunt mailen naar directie@hoesjesdirect.nl. We gaan jouw klacht nogmaals bekijken en er alles aan doen om je alsnog verder te helpen.

Ben je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kun je altijd nog je klacht voorleggen aan het platform voor online geschillenbeslechting van de Europese Commissie via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut