Accessoires voor smartphone, tablet & laptop
Beoordeeld met een 8.7 - 1574 klantenreviews

Bestelproces bij hoesjesdirect.nl

Persoonlijk account

Als je bij ons winkelt kan je kiezen om een persoonlijk account aan te maken waarmee je kunt inloggen. Echter is het niet verplicht, en eigenlijk ook niet nodig. We bieden je de mogelijkheid supersnel zonder account te bestellen. Wel zo handig omdat je geen wachtwoord hoeft te onthouden!

Op je persoonlijke pagina kan je informatie terugvinden van je bestellingen en je kunt zelf je gegevens aanpassen. Als je voor het eerst bij ons bestelt, en je wilt een account, dan hoef je deze niet eerst aan te maken. Dit kan je tijdens het bestelproces doen tijdens je eerste bestelling.

Voordelen van een persoonlijk account:
  • Je krijgt een compleet overzicht van al je gegevens en kan deze ook zelf aanpassen.
  • Je kunt eerdere bestellingen bekijken en de status van lopende bestellingen bijhouden.
  • Bij een volgende bestelling hoef je geen adresgegevens in te vullen.

Als je voor de tweede keer bij ons bestelt dan kan je in de kassa inloggen waarna al je gegevens automatisch worden ingevuld.



Hulp bij het plaatsen van een bestelling

Stap 1

Klik op de groene button In winkelmandje op de productpagina van het gewenste artikel. Het product wordt dan toegevoegd aan het winkelmandje.

Stap 2

Als je in het winkelmandje bent is het mogelijk de gekozen artikelen en het totaalbedrag van je bestelling te controleren. Als je de inhoud van je winkelmandje hebt gecontroleerd kan je klikken op de oranje button Verder met bestellen om verder te gaan naar de kassa.

Stap 3

Vul in de kassa bij de eerste kolom je adresgegevens in. Onderdelen gemarkeerd met sterretje zijn verplicht. Deze gegevens zijn nodig om je bestelling te verzenden en contact op te nemen indien nodig.

Wil je het pakket op je werk of als cadeau bij iemand anders laten bezorgen? Haal dan het vinkje bij "verzend naar dit adres" weg en er verschijnt een apart formulier voor het afleveradres. Hier kan je het volledige afleveradres invullen indien dit afwijkend is van het factuuradres.

Kies in de tweede kolom eerst of je de bestelling wilt laten opsturen of dat je het bij ons wilt komen afhalen. Een derde mogelijkheid is de afhaalservice van PostNL; PakjeGemak. Dan kan je het pakket afhalen bij een PostNL punt in je eigen buurt. Afhalen bij onze afhaalbalie in Haarlem is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 19.00 uur.

Kies vervolgens de Betaalwijze. Je hebt diverse keuzes afhankelijk van je locatie of het bestelbedrag.

Controleer je bestelling

Controleer in de derde kolom van de kassa of alle gegevens kloppen. Je gaat akkoord met onze algemene voorwaarden door een vinkje te zetten. Eventueel kan je de algemene voorwaarden eerst doorlezen of uitprinten.

Je kan zelf de keuze maken om je in te schrijven voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Je ontvangt dan maximaal een keer per maand een mail met leuke aanbiedingen, kortingcodes en acties speciaal voor leden. Je kan jezelf op elk moment weer afmelden van deze nieuwsbrief.

Controleer nogmaals of alle gegevens juist zijn ingevoerd en klik op de oranje button Afrekenen om je bestelling te versturen.

Nu komt je in de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode. Hier worden per betaalmethode andere stappen getoond. De instructies staan per betaalmethode duidelijk in beeld.

Stap 4

Na betaling kom je terug op de website, en krijg je een bevestiging in beeld waar je bestelnummer zichtbaar is. Je ontvangt na het voltooien van je bestelling een email op het opgegeven e-mailadres. Hierin kan je de complete bestelling nakijken. Indien je een fout ziet in de adresgegevens dan kan je contact opnemen met onze klantenservice zodat dit kan worden gewijzigd.

Zodra je bestelling is verzonden sturen wij je een email ter bevestiging.



Orderstatus volgen

Als je de status van je bestelling wilt controleren kan je inloggen op je persoonlijke account en de status nakijken. We sturen ook bij elke status wijziging een email naar het opgegeven e-mailadres. Mocht je er op je persoonlijk account niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice. Voor klanten zonder account is het ook mogelijk de status van de bestelling te controleren op deze pagina



Annuleren of wijzigen

Wil je je bestelling annuleren of een wijziging aanbrengen in de adresgegevens of producten? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch of per mail contact op met onze klantenservice. Je kunt wijzigingen doorgeven tot het moment dat je bestelling is verzonden en je daar per mail bericht van hebt ontvangen. Daarna kan je de producten via de reguliere stappen voor het retourneren van producten terug sturen.

Neem voor het annuleren of wijzigen van een bestelling bij voorkeur telefonisch contact met ons op! Zo kunnen we de wijziging direct doorvoeren en voorkomen we dat het pakket verzonden is voordat de wijziging is doorgevoerd.



Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 023 - 82 00 483 of stuur een e-mail naar info@hoesjesdirect.nl.