• Betaling mislukt of geweigerd

Als je betaling is mislukt kom je weer terug op onze website. Je winkelmandje is dan nog hetzelfde. Je kunt vervolgens een nieuwe betaling starten.

Als de betaling opnieuw niet lukt, dan is het mogelijk dat er een tijdelijke storing is. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je om de betaling af te ronden.

Een bestelling met mislukte betaling verwerken we niet. Je kunt dus gerust opnieuw bestellen. We sturen je bestelling niet dubbel op.

Als je achteraf wilt betalen via Klarna, is het mogelijk dat Klara dit afkeurt. Je krijgt daarvan een melding. Onze klantenservice heeft geen inzicht in de reden van afwijzing. Je kunt dit wel navragen bij Klarna.

Meer informatie over afwijzing door Klarna.

Als je betaling is mislukt dan kun je zelf opnieuw bestellen. We bewaren je winkelmandje zodat je direct opnieuw kunt betalen via de betaalmethode naar keuze.

Lukt het niet om via de website opnieuw te bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je direct verder.

In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat je per ongeluk dubbel hebt betaald. Het is mogelijk dat je twee bestellingen hebt geplaatst.

Neem in dat geval altijd direct per telefoon of live chat contact met ons op. Dan kunnen we direct actie ondernemen. Onze klantenservice zal de dubbele bestelling annuleren en terugbetalen, zodat je geen dubbele zending ontvangt.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut