Facturen

We sturen je een digitale factuur in PDF formaat bij het verzenden van je bestelling. Je ontvangt de factuur dus niet direct nadat je een bestelling plaatst. 

We sturen de factuur uitsluitend per e-mail. Om papier te besparen sturen we geen papieren factuur mee met je bestelling.

Stuur een e-mail naar onze klantenservice met je ordernummer en welke gegevens op de factuur gewijzigd moeten worden. Je ontvangt dan een credit factuur voor de originele factuur en een nieuwe factuur met de juiste gegevens.

Uitgezonderd op deze mogelijkheid is een bestelling waarbij je gebruik wilt maken van een intracommunautaire levering met een nieuw factuuradres.

Stuur een e-mail naar onze klantenservice om een kopie factuur aan te vragen.

Vermeld hierbij zo veel mogelijk gegevens waaronder je naam, adres en de bestelde producten. Dan sturen we je een digitale PDF factuur per e-mail.

Je ontvangt enkele dagen nadat we je bestelling hebben verzonden een e-mail met de instructies om je Klarna factuur te betalen. Heb je deze e-mail na 3 dagen nog niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met Klarna.

De klantenservice van hoesjesdirect.nl heeft geen inzicht in de betaalgegevens of de status van je betaling van Klarna facturen.

Lees hier meer over betalen van je Klarna factuur.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Werkdagen 09.00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut