Terug naar Betalen

Digitale factuur per e-mail

Bij elke bestelling ontvang je een digitale factuur. Dit is bovendien je aankoopbewijs en garantiebewijs. Bewaar je factuur dus zorgvuldig. Indien je de factuur kwijt bent is deze wel op te vragen bij onze klantenservice. Wij sturen geen papieren factuur mee met je bestelling.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Je ontvangt de factuur van je bestelling op het moment van verzending. We sturen je dan een e-mail met de factuur in PDF formaat.

Openstaande factuur betalen

Op onze factuur staan geen bankgegevens. Als je bij je bestelling hebt gekozen om te betalen middels een bankoverboeking, dan ontvang je van onze partner Mollie Payments de benodigde bankgegevens in een aparte e-mail. De betaling zal vervolgens ook door deze partij worden verwerkt. Als je de bankgegevens en het unieke betaalkenmerk niet hebt ontvangen dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Als je kiest voor achteraf betalen via Klarna, dan ontvang je van Klarna de instructies om de betaling te doen. Je kunt dit ook terugvinden in de Klarna app.