Terugbetalingen

Als je een bestelling direct annuleert voordat wij je producten hebben opgestuurd, dan verzorgen we een directe terugbetaling. Een terugbetaling zal doorgaans binnen 1-2 dagen zijn verwerkt.

Zodra wij jouw retour binnen hebben zal deze doorgaans dezelfde dag nog verwerkt worden. Je krijgt dan ook direct je geld terug.

De terugbetaling verloopt via onze betaalpartner Mollie. Hoe snel je het geld op je rekening hebt is afhankelijk van de betaalmethode.

  • iDEAL, Bancontact, Overboeking - 1-2 werkdagen.
  • Creditcard en Apple Pay - Binnen 5 werkdagen.
  • Klarna - Indien al voldaan, terugbetaling binnen 1-2 werkdagen.

Als je hebt afgerekend met een cadeaukaart, dan ontvang je shoptegoed voor het bedrag wat met een cadeaukaart is afgerekend. Daarmee kun je een nieuwe bestelling plaatsten op hoesjesdirect.nl. Het is niet mogelijk om shoptegoed terug te ontvangen in geld.

We betalen altijd terug op dezelfde manier als bij de bestelling is afgerekend. 

Als je hebt afgerekend met een cadeaukaart, dan ontvang je shoptegoed voor het bedrag wat met een cadeaukaart is afgerekend. Daarmee kun je een nieuwe bestelling plaatsten op hoesjesdirect.nl.

Het is niet mogelijk om shoptegoed terug te ontvangen in geld.

Je krijgt bijna altijd het volledige aankoopbedrag terug. Er zijn enkele situaties waarbij je minder terug ontvangt.

Als je retour product incompleet of beschadigd is ontvangen verrekenen we een waardevermindering met het terug te betalen bedrag. We zullen dit altijd vooraf communiceren.

Ook als je hebt gekozen voor een verzendoptie met meerprijs anders dan onze standaard gratis verzending, storten we bij een retour deze verzendkosten niet terug.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Werkdagen 09.00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut