Accessoires voor smartphone, tablet & laptop
Beoordeeld met een 8.7 - 1571 klantenreviews

Garantie

Wij willen graag dat je tevreden bent met de producten die je bij hoesjesdirect.nl koopt. Als een artikel niet of niet naar behoren functioneert, lossen we dat snel voor je op. Een garantie aanvraag doe je eenvoudig online door op onderstaande knop te klikken. Dan reageren wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Beschadigd of incompleet geleverd?

Is je product beschadigd of incompleet geleverd? Uiteraard lossen we dat op. We vragen je dan wel om direct bij ontvangst of uiterlijk binnen 48 uur contact op te nemen om de schade te melden, en het product niet in gebruik te nemen.

Product aanmelden voor garantie



Garantievoorwaarden

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren, en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en / of het moment van defect doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Deze fabrieksgarantie loopt bij bepaalde producten op tot levenslang.

Wanneer geldt de garantie?

De garantie is van toepassing als:

  • Je product niet goed is of niet goed werkt
  • Er een gebrek is dat buiten jouw schuld is ontstaan

Wanneer geldt de garantie niet?

Sommige zaken vallen buiten de garantie, zoals:

  • Normale slijtage aan een artikel.
  • Onoordeelkundig gebruik en / of het niet in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
  • Een artikel welke door of namens de koper aangebrachte wijzigingen of reparaties heeft ondergaan.
  • Beschadiging door opzet of onachtzaamheid (o.a. defecten door valschade / waterschade etc.)

Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 023 - 82 00 483 of stuur een e-mail naar info@hoesjesdirect.nl.