• Kosten van reparatie

Als je product binnen de garantietermijn defect is gegaan, en als dit komt door een fabrieksfout, dan is de reparatie altijd gratis.

Als je product buiten de fabrieksgarantie defect is gegaan, maar wel gerepareerd kan worden, dan onderzoeken we je producten sturen we een prijsopgave. Jij kunt dan zelf bepalen of je de reparatie wilt laten uitvoeren of dat je afstand doet van het product.

Als een defect buiten de garantie valt, is het mogelijk dat je moet betalen voor reparatie. Je krijgt daar altijd een bericht over waarbij we je vragen om een keuze te maken voor het wel of niet repareren van jouw product. Als je de reparatie toch niet wilt laten uitvoeren dan kun je afstand doen van je product. 

Als je een product terug stuurt voor reparatie is dit gratis. Je moet daarvoor wel gebruik maken van het aanmeldformulier en onze garantie procedure volgen. Je ontvangt dan een gratis retourzegel waarmee je jouw product kunt inleveren bij een PostNL of Bpost punt.

Indien je een product wilt opsturen via een andere vervoerder, zijn de kosten voor eigen rekening.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut