• Stappen reparatieproces

Je kunt eenvoudig online een reparatie aanvraag doen. Klik hiervoor op onderstaande knop.

We begrijpen dat het lastig is om je product te moeten missen. Daarom zorgen we ervoor dat we jouw product zo snel mogelijk repareren of vervangen.

In de meeste gevallen kunnen we op de dag dat we jouw zending ontvangen al onderzoeken wat er met het product moet gebeuren. Als we het product gaan vervangen, regelen we dat ook direct dezelfde dag. Afhankelijk van de beschikbaarheid van het vervangende product heb je dan binnen enkele dagen een nieuwe zending in huis.

Als we je product moeten repareren duurt dat helaas iets langer. Je product zal worden opgestuurd naar de fabrikant. We houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de status. Je moet rekenen op ongeveer 1-2 weken doorlooptijd.

We sturen je per e-mail updates over de status van je reparatie. Zodra wij meer informatie hebben informeren we jou direct.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut