• Voorwaarden reparatie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren, en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en / of het moment van defect doen wij dit door vervanging of reparatie.

Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren, en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.

Voor verschillende producten gelden verschillende termijnen. Zo zal een oplader langer mee gaan dan een screenprotector of hoesje. Op de productpagina van jouw product staat de garantietermijn vermeld.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut