Accessoires voor smartphone, tablet & laptop
Beoordeeld met een 8.7 - 1594 klantenreviews

Klachtenafhandeling

Tevreden klanten vinden wij erg belangrijk. Heb je een slechte ervaring met onze service of producten? Allereerst onze excuses! Uiteraard gaan we het netjes voor je oplossen.


Een klacht doorgeven

Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht? Neem dan contact met ons op. Graag ontvangen we een omschrijving van de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we ook het ordernummer en foto's van de schade mee te sturen in een e-mail.

We sturen direct bij ontvangst van de e-mail een digitale ontvangstbevestiging en je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie van ons (meestal sneller!). We doen ons best je klacht altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Contact opnemen
Telefoon023 - 82 00 483 (Lokaal tarief)
E-Mailinfo@hoesjesdirect.nl

Je mag de klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres, maar bellen of mailen is een stuk sneller!

Postadres
RR Commerce BV
Pieter Goedkoopweg 22
2031EL Haarlem
Nederland

 


Stichting Webshop Keurmerk en Geschillencommissie (SGC)

Hebben wij je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar hoesjesdirect.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 023 - 82 00 483 of stuur een e-mail naar info@hoesjesdirect.nl.