• Retourstatus

Als je gebruik maakt van onze retourservice, ontvang je per e-mail een link om de status van je retour te volgen. 

Als wij je zending hebben ontvangen verwerken we deze doorgaans direct dezelfde dag. Je krijgt op dat moment een e-mail van ons.

Als je nog geen bericht van ons hebt ontvangen dat je retour is ontvangen, is deze nog in verwerking bij de post. Wij kunnen je retour pas verder verwerken zodra deze bij ons is afgeleverd.

Wij verwerken retouren doorgaans direct op dezelfde dag. Je krijgt dan per e-mail een bevestiging van ons.

Als je nog geen bericht van ons hebt ontvangen dat je retour is ontvangen, is deze nog in verwerking bij de post. Wij kunnen je retour pas verder verwerken zodra deze bij ons is afgeleverd.

Zodra wij jouw retour binnen hebben zal deze doorgaans dezelfde dag nog verwerkt worden. Je krijgt dan ook direct je geld terug.

De terugbetaling verloopt via onze betaalpartner Mollie. Hoe snel je het geld op je rekening hebt is afhankelijk van de betaalmethode.

  • iDEAL, Bancontact, Overboeking - 1-2 werkdagen.
  • Creditcard en Apple Pay - Binnen 5 werkdagen.
  • Klarna - Indien al voldaan, terugbetaling binnen 1-2 werkdagen.

Als je hebt afgerekend met een cadeaukaart, dan ontvang je shoptegoed voor het bedrag wat met een cadeaukaart is afgerekend. Daarmee kun je een nieuwe bestelling plaatsten op hoesjesdirect.nl. Het is niet mogelijk om shoptegoed terug te ontvangen in geld.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut