Service
Op welke tijden is de klantenservice bereikbaar?
Je kunt ons bereiken via verschillende kanalen. Zie hieronder de openingstijden per kanaal. In het weekend en op nationale feestdagen is onze klantenservice niet bereikbaar. Je kunt dan uiteraard wel een e-mail sturen zodat we de eerstvolgende werkdag op je vraag kunnen reageren.
Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vraag?
Heb je een urgente vraag? Dan kun je het beste onze live chat gebruiken. Dan kun je direct een vraag stellen aan een van onze medewerkers. Als er minder haast is, kun je een e-mail sturen via ons contactformulier of naar service@hoesjesdirect.nl. Je ontvangt dan doorgaans al dezelfde dag binnen enkele uren een antwoord.
Waar kan ik een klacht melden?
Als je een klacht hebt dan horen we dat graag van je. Dan kunnen we het voor je oplossen. Neem bij voorkeur via e-mail contact met ons op waarin je jouw klacht zo uitgebreid mogelijk omschrijft. Dan kunnen wij aan de slag met een oplossing.
Hoe kan ik het beste advies krijgen bij mijn aankoop?
Als je advies wilt bij het kiezen van een product, is het de beste keuze om een live chat te starten. We kunnen dan bijvoorbeeld een link naar een product of instructies voor het bestellen via de chat geven. Je bent dan het snelste geholpen! Aan de telefoon is het een stukje lastiger om je te helpen navigeren op onze website en je een product te laten zien. Als je graag een uitgebreider advies wilt, dan kun je uiteraard ook een e-mail sturen.