• Bezorging wijzigen

Het is mogelijk om je adresgegevens te wijzigen via onze klantenservice. Neem zo snel mogelijk contact op via telefoon of live chat. Vermeld daarbij je ordernummer en de gewijzigde gegevens.

Als je bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om adresgegevens te wijzigen. Als een adres niet bestaat zal de zending retour afzender gestuurd worden. We kunnen je bestelling vervolgens opnieuw verzenden naar het juiste adres.

Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Dat kan! Neem wel zo snel mogelijk contact met ons op via live chat of telefoon. Dan kunnen we je bestelling direct annuleren zodat deze niet verzonden zal worden.

Als je bestelling is ingepakt en verzonden, is het niet meer mogelijk om te annuleren. Je kunt de producten dan uiteraard wel retour sturen.

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen via onze klantenservice. Neem zo snel mogelijk contact op via telefoon of live chat. Vermeld daarbij je ordernummer en de gewenste wijziging.

Als je bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om een wijziging door te voeren. Je kunt de producten dan uiteraard wel retour sturen.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut