• Bezorgproblemen

Het kan gebeuren dat een zending langer onderweg is. Dat is enorm vervelend en daarvoor bieden wij je onze excuses aan.

We vragen je om nog even geduld te hebben. De bezorgdienst zal je bestelling met enige vertraging alsnog leveren. 

Als je 5 dagen na de normale bezorgtijd nog geen levering hebt ontvangen dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan eenvoudig door onderstaand formulier in te vullen.

Dat is vervelend! Onze excuses. We haan het direct voor je oplossen!

Dit kan het snelste door een retour aanvraag te doen, en daarbij een foto toe te voegen van de beschadiging. Je kunt dit doen via onderstaande knop. Dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!

Dat is vervelend! Onze excuses. We haan het direct voor je oplossen!

Dit kan het snelste door een retour aanvraag te doen, en daarbij een foto toe te voegen van de beschadiging. Je kunt dit doen via onderstaande knop. Dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!

Het kan gebeuren dat een zending langer onderweg is. Dat is enorm vervelend en daarvoor bieden wij je onze excuses aan.

We vragen je om nog even geduld te hebben. De bezorgdienst zal je bestelling met enige vertraging alsnog leveren. 

Als je 5 dagen na de normale bezorgtijd nog geen levering hebt ontvangen dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan eenvoudig door onderstaand formulier in te vullen.

Bij bestellingen binnen Nederland ontvang je per e-mail een track en trace link. Via deze link kun je de actuele status van jouw zending volgen.

Bij bestellingen binnen België is een track en trace link optioneel. Als je daarvoor hebt gekozen kun je zelf je zending volgen. 

Als je geen track en trace link hebt gekozen of deze kwijt bent, dan kun je onze klantenservice om hulp vragen.

Wacht alsjeblieft wel eerst 5 dagen na de normale levertijd tot je melding maakt. Tot die termijn is verstreken kunnen wij namelijk nog geen stappen ondernemen of een onderzoek opstarten.

Het is mogelijk om je adresgegevens te wijzigen via onze klantenservice. Neem zo snel mogelijk contact op via telefoon of live chat. Vermeld daarbij je ordernummer en de gewijzigde gegevens.

Als je bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om adresgegevens te wijzigen. Als een adres niet bestaat zal de zending retour afzender gestuurd worden. We kunnen je bestelling vervolgens opnieuw verzenden naar het juiste adres.

Als je niet tevreden bent met de bezorging van je bestelling dan kun je eerst contact opnemen met onze klantenservice. We doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen.

In enkele gevallen zullen we een onderzoek moeten opstarten bij de vervoerder. Wij kunnen ook namens jou een klacht doorzetten naar de betreffende afdeling bij de vervoerder. Wij nemen echter zelf de volledige verantwoordelijkheid voor mogelijke problemen bij de levering.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Op werkdagen dezelfde dag antwoord via e-mail.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 tot 13:00 uur en 14:00 tot 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut