Accessoires voor smartphone, tablet & laptop
Beoordeeld met een 8.7 - 1780 klantenreviews

Ruilen en retourneren

Wij hanteren 30 dagen zichttermijn. Binnen de zichttermijn kan je een product gratis ruilen*. Ook retourneren met een terugbetaling is binnen de zichttermijn mogelijk, maar dan betaal je zelf de retour verzendkosten. Je kunt de producten volgens onderstaande instructies terugsturen samen met de pakbon of factuur.

Binnen 30 dagen terugsturen
Terugsturen op onze kostenTerugsturen op eigen kosten
Je ontvangt het aankoopbedrag als shoptegoedJe ontvangt het aankoopbedrag retour
Binnen 30 dagen terugsturen

Voorwaarden bij retouren

We raden je aan om gebruik te maken van bovenstaande procedure. Je kunt echter ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor Herroeping welke op de laatste pagina van onze algemene voorwaarden is te vinden. Dit formulier kan gebruikt worden om binnen 30 dagen te ontbinden; daarna heb je een nieuwe termijn van 14 dagen om het product terugsturen. Zonder melding vooraf moet de retourzending binnen de zichttermijn van 30 dagen bij ons binnen zijn.

Enkele situaties zorgen ervoor dat we niet het volledige bedrag kunnen terugbetalen. Dat komt omdat een product vaak niet meer opnieuw verkocht kan worden. Je bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering welke een gevolg is van gebruik van het product ,dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en de werking vast te stellen. Kortom mag je het product net zo bekijken en proberen als je in een winkel zou doen.

Waardevermindering bij staat van product:

  • Ontbrekende, incomplete of beschadigde originele verpakking. (blister verpakking uitgesloten)
  • Tape / stickers geplakt of geschreven op verpakking
  • Viezigheid of krassen op het product
  • Ontbrekende onderdelen of accessoires

Als je product één van deze kenmerken heeft kan je deze alsnog retourneren, maar betalen we een nader te bepalen deelvergoeding terug.

Uitgesloten productgroepen:

Onderstaande productgroepen zijn uitgesloten van herroeping.

  • Verbruiksartikelen zoals screenprotectors of reinigingsvloeistof met geopende verpakking
  • In-Ear headsets of koptelefoons met geopende verpakking
  • Maatwerk producten zoals bedrukte hoesjes en accessoires

Uitgesloten diensten en services:

Ook voor juist uitgevoerde diensten van postbodes kunnen we je geen geld teruggeven. Hieronder vallen:

  • Bijzondere verzendopties zoals PostNL PakjeGemak
  • Upgrade naar een pakketzending

Adresgegevens voor retourzending

RR Commerce B.V.
t.a.v. Retouren
Pieter Goedkoopweg 22
2031EL Haarlem
Nederland

Kosten bij retourneren

Indien je kiest om een product te ruilen kan je het pakket gratis terugsturen* naar ons antwoordnummer. Indien je niet wilt ruilen, maar het aankoopbedrag terug, dan betaal je de verzendkosten zelf. Bij een volledige retour ontvang je van ons wel de eventuele heen-verzendkosten terug.

Indien je een artikel hebt ontvangen in een envelop of brievenbusdoos, kan je deze ook in deze envelop of brievenbusdoos retour zenden. Hiervoor geldt het standaard postzegel tarief voor briefpost van PostNL. Als je een verzendbewijs wenst, of de artikelen zijn te groot voor een briefpostzending, dan kan je het pakket met pakketpost verzenden. Hiervoor zijn de kosten €6,95 binnen Nederland als je het pakket met PostNL verstuurd.


Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 023 - 8200486 (NL) / 02 - 808 1158 (BE) of stuur een e-mail naar klantenservice@rrcommerce.com.




* Gratis terugsturen bij ruilen is alleen mogelijk voor klanten uit Nederland.