Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van hoesjesdirect.nl. Waar kunnen we je mee helpen? We hebben veelgestelde vragen in diverse categorieën. Kom je er niet uit? Dan neem je eenvoudig contact met ons op!

Zoek snel jouw vraag op

Veelgestelde vragen

Je kunt een product retour sturen binnen 60 dagen. Het product moet wel ongebruikt en onbeschadigd zijn. Via onderstaande knop start je een retouraanvraag. Je kunt dan een retourzegel bestellen met korting.

Als je een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je per e-mail een orderbevestiging. We gaan dan direct aan de slag met het verwerken van je bestelling. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.

Zodra je bestelling is ingepakt, sturen we je een e-mail ter bevestiging. Mocht je deze e-mail nog niet hebben ontvangen, dan is je bestelling nog in behandeling in ons magazijn. We zorgen ervoor dat we je bestelling op werkdagen altijd dezelfde dag nog verzenden!

Als je een account bij hoesjesdirect.nl hebt, dan kun je inloggen om de actuele status van je bestelling te volgen.

Als je bestelling is verzonden, dan zal deze doorgaans de volgende dag al worden geleverd binnen Nederland. In België is de levertijd doorgaans 2-4 dagen.

Als je zending niet binnen deze termijn is geleverd, dan is er helaas een vertraging ontstaan. Dat vinden wij ook enorm vervelend. We weten echter dat zendingen na een kleine vertraging alsnog kunnen aankomen. Daarom vragen we je om 5 bezorgdagen af te wachten na de normale levertijd. Via de track en trace kun je de status van jouw zending eenvoudig volgen.

Is je zending na deze extra dagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het voor je op!

Is je product kapot binnen de garantietermijn? Dat is erg vervelend! Als een artikel niet of niet naar behoren functioneert, dan lossen we dat snel voor je op. Een garantieaanvraag doe je eenvoudig online door op onderstaande knop te klikken. Dan reageren wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Let op: garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd gebruik, intensief gebruik of val- en stootschade, tenzij anders staat vermeld.

Als je gebruik hebt gemaakt van onze retourservice, dan is je retour online te volgen. Je hebt bij de aanmelding een e-mail ontvangen met jouw directe link om je retourstatus te volgen.

Zodra wij je retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze doorgaans nog dezelfde dag. Je ontvangt daarvan per e-mail een bevestiging.

Houd rekening met de verwerktijd bij PostNL of Bpost als je een product retour stuurt. Via de track en trace kun je de status zelf volgen. Wij kunnen je retour verder verwerken, zodra de zending bij ons magazijn is afgeleverd.

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09:00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 12:45 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Klik hier om een gesprek te starten

Wachttijd: ± 30 seconden

Contact & bedrijfsgegevens

Post- en retouradres:

hoesjesdirect.nl
Postbus 5318
2000 GH Haarlem
Nederland

Vestigingsadres (geen bezoekadres):

hoesjesdirect.nl
Pieter Goedkoopweg 22
2031 EL Haarlem
Nederland

Contactgegevens:

E-mail: service@hoesjesdirect.nl
Live Chat: Start een chat via bovenstaande link (op werkdagen 09:00 - 13:00 / 14:00 - 17:00 uur)

Bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam: RR Commerce Nederland B.V.
BTW: NL862768810B01
KvK: 83205047