Klantenservice

Vind je antwoord per thema

Veel gestelde vragen

Je kunt een product retour sturen binnen 100 dagen. Het product moet wel ongebruikt en onbeschadigd zijn. Via onderstaande knop start je een retour aanvraag. Je kunt dan een retourzegel bestellen met korting.

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je via e-mail een orderbevestiging. We gaan dan direct aan de slag met het verwerken van je bestelling. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.

Zodra je bestelling is ingepakt sturen we je een e-mail ter bevestiging. Mocht je deze e-mail nog niet hebben ontvangen, dan is je bestelling nog in behandeling in ons magazijn. We zorgen ervoor dat we je bestelling op werkdagen altijd dezelfde dag verzenden!

Als je een account bij hoesjesdirect.nl hebt, dan kunt je inloggen om de actuele status van je bestelling te volgen.

Als je bestelling is verzonden, zal deze doorgaans de volgende dag al worden geleverd binnen Nederland. In België is de levertijd doorgaans 2-4 dagen.

Als je zending niet binnen deze termijn is geleverd, dan is er helaas een vertraging ontstaan. Dat vinden wij ook enorm vervelend. We weten echter dat zendingen na een kleine vertraging alsnog aankomen. Daarom vragen we je om 5 bezorgdagen af te wachten na de normale levertijd. Via de track en trace kun je de status van jouw zending eenvoudig zelf volgen.

Is je zending na deze extra dagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het voor je op!

Is je product kapot binnen de garantie termijn? Dat is erg vervelend! Als een artikel niet of niet naar behoren functioneert, lossen we dat snel voor je op. Een garantieaanvraag doe je eenvoudig online door op onderstaande knop te klikken. Dan reageren wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Let op: Garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd gebruik, intensief gebruik of val en stootschade, tenzij anders staat vermeld.

Als je gebruik hebt gemaakt van onze retourservice, dan is je retour online te volgen. Je hebt bij de aanmelding een e-mail ontvangen met jouw directe link om je retour status te volgen.

Zodra wij je retour in ons magazijn ontvangen verwerken wij deze doorgaans direct dezelfde dag. Je ontvangt daarvan per e-mail een bevestiging.

Houd rekening met de verwerktijd bij PostNL of Bpost als je een product retour stuurt. Via de track en trace kun je de status zelf volgen. Wij kunnen je retour verder verwerken zodra de zending bij ons magazijn is geleverd.

Kom je er niet uit?

Telefoon

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten

E-mail

Werkdagen 09.00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Start een live chat

Wachttijd: minder dan 1 minuut