Klantenservice
Welkom bij de klantenservice van hoesjesdirect.nl. Waar kunnen we je mee helpen? We hebben veelgestelde vragen in diverse categorieën. Kom je er niet uit? Dan neem je eenvoudig contact met ons op!
Zoek snel jouw vraag op
Veelgestelde vragen
Als je product niet helemaal bevalt, kun je deze binnen 60 dagen naar ons terugsturen. Het product moet wel ongebruikt en onbeschadigd zijn. Via onderstaande knop start je een retouraanvraag via ons retourportal. Je kunt dan direct online een retourzegel bestellen met korting.
Als je een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je per e-mail een orderbevestiging. We gaan dan direct aan de slag met het verwerken van je bestelling. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.
Zodra je bestelling is ingepakt, sturen we je een e-mail ter bevestiging. Mocht je deze e-mail nog niet hebben ontvangen, dan is je bestelling nog in behandeling in ons magazijn. We zorgen ervoor dat we je bestelling op werkdagen altijd dezelfde dag nog verzenden! Je ontvangt vaak pas laat op de dag een verzendbevestiging. Maak je dus geen zorgen als je 's middags of in het begin van de avond nog geen bericht hebt gehad.
Als je een account bij hoesjesdirect.nl hebt, dan kun je inloggen om de actuele status van je bestelling te volgen.
Als je bestelling is verzonden, dan zal deze doorgaans de volgende dag al worden geleverd binnen Nederland. In België is de levertijd meestal 2 tot 4 dagen.
Als je zending niet binnen deze termijn is geleverd, dan is er helaas een vertraging ontstaan. Dat vinden wij ook enorm vervelend. We weten echter dat zendingen na een kleine vertraging alsnog aankomen. Daarom vragen we je om nog iets langer geduld te hebben en 5 bezorgdagen af te wachten na de normale levertijd. Via de track en trace kun je de status van jouw zending eenvoudig volgen.
Is je zending na deze extra dagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het direct voor je op!
Is je product kapot binnen de garantietermijn? Dat is erg vervelend! Als een artikel niet of niet naar behoren functioneert, dan lossen we dat altijd snel voor je op. Een garantieaanvraag doe je eenvoudig zelf online door op onderstaande knop te klikken. Dan reageren wij zo snel mogelijk met een passende oplossing. Voeg als dat mogelijk is alvast een foto toe bij je aanvraag. Dan kunnen we je direct verder helpen met een oplossing.
Let op: garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd gebruik, intensief gebruik of val- en stootschade, tenzij bij de product informatie anders staat vermeld.
Als je gebruik hebt gemaakt van onze retourservice, dan is je retour online te volgen binnen Nederland. Je hebt bij de aanmelding een e-mail ontvangen met jouw directe link om je retourstatus te volgen. Vanuit België is een retourzending niet online te volgen.
Zodra wij je retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze direct dezelfde dag. Je ontvangt op dat moment per e-mail een bevestiging van ons. We willen je vragen op dit bericht te wachten. We doen er alles aan om je retour zo snel mogelijk te verwerken!
Houd rekening met de verwerktijd bij PostNL of Bpost als je een product retour stuurt. Via de track en trace kun je de status zelf volgen. Wij kunnen je retour pas verwerken, zodra de zending bij ons magazijn is afgeleverd. Mocht er onderweg een vertraging zijn ontstaan, dan duurt de verwerking dus iets langer. We hopen op je begrip hiervoor. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, zal deze direct worden verwerkt en sturen we een e-mail ter bevestiging.
Contact & bedrijfsgegevens
Post- en retouradres:
hoesjesdirect.nl
Postbus 5318
2000 GH Haarlem
Nederland
Vestigingsadres (geen bezoekadres):
hoesjesdirect.nl
Pieter Goedkoopweg 22
2031 EL Haarlem
Nederland
Contactgegevens:
E-mail: service@hoesjesdirect.nl
Live Chat: Start een chat via bovenstaande link (op werkdagen 09:00 - 12:45 / 14:00 - 17:00 uur)
Bedrijfsgegevens:
Bedrijfsnaam: RR Commerce Nederland B.V.
BTW: NL862768810B01
KvK: 83205047