Klachten & suggesties

Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?

We doen er alles aan om al onze klanten de beste service te bieden en goede producten te leveren. Ben je toch niet tevreden? Allereerst onze excuses. Uiteraard gaan we dit voor je oplossen. Via het onderstaande formulier kun je je klacht indienen. Gaat het om een probleem met een product? Dan ontvangen wij ook graag een foto om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Ik ben niet blij met de behandeling van mijn klacht. Wat nu?

Als je niet tevreden bent met de behandeling van je klacht, horen we dat graag van je. We zullen de situatie dan opnieuw bekijken, en ons uiterste best doen om je alsnog verder te helpen. Ben je ook dan nog niet tevreden met de uitkomst? Dan staat het je vrij je klacht voor te leggen aan de online geschillenbeslechting van de Europese Commissie via: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ik heb een suggestie. Waar kan ik dit doorgeven?

Wij streven ernaar onze service en producten constant te verbeteren. Mocht je dan ook suggesties voor ons hebben, dan horen wij dat graag van je zodat wij de beste service en producten kunnen leveren. Je kunt daar onderstaand formulier voor gebruiken.

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09.00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Telefoon

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten