Garantie & reparatie

Hoe meld ik een reparatie aan?

Je kunt een reparatie eenvoudig online aanmelden. Klik hiervoor op onderstaande knop. Je vult daar je ordernummer en e-mailadres in, waarna ons systeem jouw bestelling zal opzoeken. Vervolgens geef je aan welk(e) product(en) je wilt terugsturen en download je een retourzegel.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in beginsel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en/of het moment van defect doen wij dit door vervanging of reparatie.

Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik en val- en stootschade, tenzij anders staat vermeld.

Hoe lang heb ik garantie?

Voor verschillende producten gelden verschillende termijnen. Zo zal bijvoorbeeld een oplader doorgaans langer meegaan dan een screenprotector of hoesje. Op de productpagina van jouw product staat de geldende garantietermijn vermeld.

Moet ik mijn product opsturen?

Ja, in de meeste gevallen zal het nodig zijn om je product naar ons op te sturen. We begrijpen dat het lastig is om je product te moeten missen. Daarom zorgen we ervoor dat we jouw product zo snel mogelijk repareren of vervangen, zodat je het niet lang hoeft te missen.

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09:00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 12:00 uur / 13:30 - 17:00 uur.

Klik hier om een gesprek te starten

Wachttijd: ± 30 seconden