Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  1. Ga naar het product van je keuze.  
  2. Klik op de grote groene knop 'In winkelmandje'.  
  3. Klik op 'Verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Ik ga bestellen' om te betalen.  
  4. Vul je gegevens in en kies hoe je wilt betalen.
  5. Aan het einde van de stap 'Bestellen', wanneer je de aankoop bevestigt, is je bestelling definitief.  
  6. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
  7. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging als je bestelling succesvol is geplaatst.  
  8. Wij sturen je bestelling op!

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Je betaalt bij ons geen verzendkosten! Alle producten worden met onze standaard verzendoptie gratis verzonden.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een bestelling hebt geplaatst en deze achteraf toch wilt annuleren, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via telefoon of e-mail. Tijdens openingstijden kun je het beste bellen, zodat we je annulering direct kunnen verwerken.

Wat is de levertijd van mijn product?

Bij elk product staat aangegeven of het product op voorraad is en wat de levertijd is. Heb je een bestelling met meerdere producten? Houd dan de levertijd aan van het product met de langste levertijd.

Mijn product is duurder geworden. Klopt dat?

De prijzen van onze producten kunnen dagelijks wijzigen, bijvoorbeeld door een gewijzigde inkoopprijs. Hierdoor kan de verkoopprijs inderdaad verhogen, maar ook verlagen.

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09:00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 12:45 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Klik hier om een gesprek te starten

Wachttijd: ± 30 seconden