Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Je kunt online betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard, Apple Pay, Google Pay, Klarna, Riverty (voorheen AfterPay), PayPal, KBC/CBC, Belfius, cadeaukaarten of een handmatige overboeking. Alle betaalmogelijkheden zijn gratis te gebruiken.

  • IDEAL
  • Bancontact
  • PayPal
  • Klarna Achteraf betalen
  • Riverty Achteraf betalen
  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • BC/CBC
  • Belfius Direct Net
  • Bankoverschrijving
  • Webshop Giftcard, VVV Giftcard, YourGift

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, je kunt bij hoesjesdirect.nl ook betalen na levering. Hiervoor kun je kiezen uit de betaalmethoden Klarna en Riverty. Je bestelling zal dan direct worden verzonden. De betaling verloopt via de gekozen betaalmethode. Je ontvangt de betaalinstructies via Klarna of Riverty.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Je kunt je kortingscode invoeren in je winkelmandje. Onder de groene knop bij het veld: "Waardebon toevoegen? Klik hier". Wanneer je korting doorvoeren aanklikt, wordt de korting verwerkt.

Kan ik veilig online betalen?

Ja, het betaalproces in onze webshop hebben we goed beveiligd. Je rekent af in een beveiligde internetomgeving met SSL-verbinding. Zo kan niemand stiekem meekijken. Je herkent de beveiliging door het slotje in je browser.

Hoe werkt een hoesjesdirect.nl voucher?

Je kunt je vouchercode invoeren in je winkelmandje. Onder de groene knop bij het veld: "Waardebon toevoegen? Klik hier". Wanneer je korting doorvoeren aanklikt, wordt de korting verwerkt.

Bij het retourneren van een product dat je met een voucher hebt afgerekend, ontvang je een nieuwe hoesjesdirect.nl voucher. Het is dan dus niet mogelijk om geld terug te ontvangen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je krijgt per e-mail een factuur in PDF-formaat toegestuurd, zodra wij je bestelling verzenden. Dus niet al direct na het plaatsen van je bestelling. Wacht deze e-mail af en controleer eventueel je spam inbox.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Als je betaling is mislukt, dan kom je automatisch weer terug op onze website. Je winkelmandje is dan nog gevuld. Je kunt vervolgens een nieuwe betaling starten. Een bestelling met mislukte betaling verwerken we niet. Je kunt dus gerust opnieuw bestellen, zonder dat je je bestelling dubbel ontvangt.

Waar stel ik een vraag over een betaling via Klarna?

Wij hebben in verband met privacyredenen geen inzicht in de betaalgegevens of de status van je betaling van Klarna. We verwijzen je daarom graag door naar de klantenservice van Klarna.

Waar stel ik een vraag over een betaling via Riverty?

Wij hebben in verband met privacyredenen geen inzicht in de betaalgegevens of de status van je betaling van Riverty. We verwijzen je daarom graag door naar de klantenservice van Riverty.

Met welke cadeaukaarten kan ik betalen?

We accepteren cadeaukaarten van de volgende aanbieders:

Je kunt je gehele bestelling afrekenen met een cadeaukaart, maar ook een deelbetaling is mogelijk. Het resterende bedrag kun je vervolgens met iDEAL betalen. De cadeaukaart voeg je toe door te kiezen voor betalen met cadeaukaart.

Bij het retourneren van een product dat je met een cadeaukaart hebt afgerekend, ontvang je een hoesjesdirect.nl voucher. Het is dan dus niet mogelijk om geld terug te ontvangen.

Zakelijk achteraf betalen?

Speciaal voor geregistreerde zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om op rekening te bestellen met een betaaltermijn van 30 dagen. Neem contact op met onze zakelijke afdeling om een offerte op te vragen.

 

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09:00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Live Chat

Werkdagen 09:00 - 12:45 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Klik hier om een gesprek te starten

Wachttijd: ± 30 seconden