Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Je kunt betalen met de onderstaande betaalmethoden. Alle betaalmogelijkheden zijn bij ons gratis te gebruiken.

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • Klarna Achteraf Betalen
  • PayPal
  • Bankoverschrijving
  • Sofort Banking
  • Cadeaukaarten
  • Bancontact
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Belfius Direct Net

Met welke cadeaukaarten kan ik betalen?

We accepteren cadeaukaarten van de volgende aanbieders:

  • Webshop Giftcard
  • YourGift
  • VVV Giftcard
  • FashionCheque

Je kunt je gehele bestelling afrekenen met een cadeaukaart, maar ook een deelbetaling is mogelijk. Het resterende bedrag kun je vervolgens met iDEAL betalen. De cadeaukaart voeg je toe door te kiezen voor betalen met cadeaukaart.

Bij het retourneren van een product dat je met een cadeaukaart hebt afgerekend, ontvang je een hoesjesdirect.nl voucher. Het is dan dus niet mogelijk om geld terug te ontvangen.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Je kunt je kortingscode invoeren in je winkelmandje. Onder de groene knop bij het veld: "Waardebon toevoegen? Klik hier". Wanneer je korting doorvoeren aanklikt, wordt de korting verwerkt.

Kan ik veilig online betalen?

Ja, het betaalproces in onze webshop hebben we goed beveiligd. Je rekent af in een beveiligde internetomgeving met SSL-verbinding. Zo kan niemand stiekem meekijken. Je herkent de beveiliging door het slotje in je browser.

Hoe werkt een hoesjesdirect.nl voucher?

Je kunt je vouchercode invoeren in je winkelmandje. Onder de groene knop bij het veld: "Waardebon toevoegen? Klik hier". Wanneer je korting doorvoeren aanklikt, wordt de korting verwerkt.

Bij het retourneren van een product dat je met een voucher hebt afgerekend, ontvang je een nieuwe hoesjesdirect.nl voucher. Het is dan dus niet mogelijk om geld terug te ontvangen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je krijgt per e-mail een factuur in PDF-formaat toegestuurd, zodra wij je bestelling verzenden. Dus niet al direct na het plaatsen van je bestelling. Wacht deze e-mail af en check eventueel je spam inbox.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Als je betaling is mislukt, dan kom je automatisch weer terug op onze website. Je winkelmandje is dan nog gevuld. Je kunt vervolgens een nieuwe betaling starten. Een bestelling met mislukte betaling verwerken we niet. Je kunt dus gerust opnieuw bestellen, zonder dat je je bestelling dubbel ontvangt.

Vragen rondom Klarna

Wij hebben in verband met privacyredenen geen inzicht in de betaalgegevens of de status van je betaling van Klarna. We verwijzen je daarom graag door naar de klantenservice van Klarna.

Kunnen wij je helpen?

E-mail

Werkdagen 09.00 - 17:00 uur.

Mail naar service@hoesjesdirect.nl

Reactietijd: ± 2 uur

Telefoon

Werkdagen 09:00 - 13:00 uur / 14:00 - 17:00 uur.

Bel naar 023-8200483

Wachttijd: ± 2 minuten